Négy tornagyakorlat, ami szabadtéren is könnyen elvégezhető!

Kedves Olvasó!

Bár beköszöntött az ősz, én arra buzdítalak, hogy ne hagyj fel a szabadtéri mozgással.

A hűvösebb levegőn sokkal könnyebb és jólesőbb a mozgás, így mutatok négy olyan tornagyakorlatot, amelyeket a számodra legkedvezőbb külső környezetben is gyorsan, frissen eltudsz végezni.

A legjobb, ha ezt a négy gyakorlatot egy alap, kardió gyakorlattal, a futással kombinálod össze.

Vagyis, fuss egy kilométert, majd állj félre és végezz el húsz darab guggolást.

Ezt követően fuss további egy kilométert és keress egy helyet, ahol eltudsz végezni húsz fekvőtámaszt.

A következő egy kilométernyi futást követően pedig vedd elő a zsebedből az ugrálókötelet és ugorj vele szintén húszat.

Az utolsó egy kilométer elvégzése után végül keress egy helyet, ahol eltudod végezni a lépcsőzést.

Ez a gyakorlatsor egy olyan egészet alkot, ami kellemesen kifáraszt nem vesz túl sok időt és eszközt igénybe, mindeközben pedig csak egyetlen feltétele van, ez pedig a megfelelő tér.

Szaladj a szabadba és váljon egészségedre a mozgás!

Fotó: pixabay.com

https://mozogj.blogstar.hu/./pages/mozogj/contents/blog/84892/pics/lead_800x600.jpg
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?