Ezeknek a zöldségeknek a fogyasztása égeti a hasról a zsírt

Kedves Olvasó! Mutatok nyolc olyan zöldséget, amelyek a hason lerakódott zsírok égetésében szolgálnak segítségül! A közös bennük, hogy zöld színűek és, hogy olcsók, valamint minden ember számára könnyen elérhetőek és ismeretesek is!

1. Spenót - A spenótból készült ételek jelentősek foszfor-, kálium-, kalcium- és magnéziumtartalmuk miatt is - ezek mindegyike szükséges a kiegyensúlyozott emésztéshez és a fogyás beindulásához.

2. Spárga - Nem véletlenül mondják, hogy a spárga az egyik legjobb zsírégető zöldség ugyanis rostokban igen gazdag, ezáltal jótékonyan hat az emésztésedre, valamint kordában tartja a koleszterinszintet is, ami szoros összefüggésben áll a túlsúllyal.

3. Articsóka - Az articsókában található flavonoidok és a szeszkviterpén-laktonok elsősorban emésztési zavarok, felfúvódás esetén segítenek. Foszforban, kalciumban, magnéziumban, káliumban gazdag forrás, kiváló vízhajtó, a benne található folát pedig a bélflóra helyreállításában vesz részt.

4. Kelkáposzta - Alacsony kalóriatartalma és magas élelmi rosttartalma miatt a kelkáposzta remek választás a zsigeri zsír ellen, hiszen felpörgeti az anyagcserét, salaktalanítja a szervezetet, és vízhajtó hatással bír.

5. Vörös szárú mángold - A kalóriában szegény, ám tápanyagokban gazdag vörös szárú mángold átmossa a bélrendszert, így - sok folyadék fogyasztása mellett - a fogyókúrádat is kedvezően befolyásolja.

6. Brokkoli - A brokkoli anyagcsere-serkentő, és káliumtartalma jelentős, mivel kihajtja a szervezetedben felgyülemlett vizet, ami a puffadásért felelős, így könnyen megszabadulhatsz a hastájékon kialakult párnácskáktól.

7. Hüvelyesek - A  borsó, a bab, a lencse, a csicseriborsó, azaz a hüvelyesek fogyasztása telítettséget okoz, kalóriatartalmuk pedig ideális a fogyáshoz. Rostjaik segítségével megszüntetik a székrekedést, és gyorsítják a belek mozgását.

8. Káposzta - A káposzta kitakarítja a bélrendszert, valamint A- és C-vitamin-tartalmának köszönhetően csökkenti a zsigeri zsír által keletkezett gyulladásokat a szervezetben. Savanyított formában nagyon jót tesz az emésztésnek.

Fotó: pixabay.com

https://mozogj.blogstar.hu/./pages/mozogj/contents/blog/90936/pics/lead_800x600.jpg
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?