Imádod a csokit? Akkor itt az ideje, hogy kipróbáld az egészséges csokis chia pudingot

Egészséges, gyorsan kész, finom nassolni való! Diétázók figyelmébe is ajánlott!

Chia puding hozzávalók (2 kis adaghoz):

  • 2 evőkanál (25 g) chia mag
  • 1,5 dl kókusztej (fele Cocomas -fele víz, így olcsóbb és biztos, hogy besűrűsödik a puding!)
  • 6 dkg cukormentes étcsokoládé
  • 1 dkg stevia eritrit keverék édesítőszer

Chia puding készítése:

  1. A csokit darabokra törjük és vízfürdő felett felolvasztjuk.
  2. A kókusztejet és az édesítőszert belekeverjük az olvasztott csokiba.
  3. A csokis tejet levesszük a vízfürdőről, majd belekeverjük a chia magot.
  4. Legalább 3-4 órára hűtőbe tesszük, amíg besűrűsödik.
  5. Ízlés szerinti friss gyümölccsel, magvakkal, cukormentes tejszínhabbal tálaljuk.

Egészségedre!

https://mozogj.blogstar.hu/./pages/mozogj/contents/blog/94279/pics/lead_800x600.jpg
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?